ILMOITUSASIAA

Heij! Tänään ei varmaankaan tuu sen ihmeellisempää postausta... mutta mulla ois kuitenkin asiaa (:

Kaikki nyt on varmaan huomannut, ettei sitä miitti-postausta oo tullut... Öh... no ei ookkaan =// Mä kyllä lupaan julkaista nekin kuvat joskus, mutta nyt en oo saanut niitä koneelle. Mun nimittäin pitäis siirtää ne kamerasta koneelle, muokata ja laittaa blogiin. Mulla on muutenkin elämässä hieman suruja, joten mä toivon et te ymmärrätte <'3

Sitten hiukan iloisempaa asiaa! Elikkäs mä laitoin momioon hahmollani (Mimmi58) Q&A viestin. Te ootte laittaneet sinne jo ihan kivasti kysymyksiä, mutta lisää saa AINA laittaa. Lisäksi voitte laittaa myös postauksiini kysymyksiä, jos vain haluutte! Mä vastaan kaikkiin kysymyksiin ennen maanantaita (mun syysloman aikana) jos vain suinkin ehdin.

Muhun liittyviäkin kysymyksiä voi aina laittaa kommentteihin. Mä vastaan mieluusti melkeinpä mihin vaan (: Myös jos nyt te ette jotain asiaa tajunneet, voi aina kysyä (;

Mutta hei, kiitos kun luit ja me nähdään sitten seuraavassa postauksessa!
Pusuja. Aamu

Kommentit

Suositut tekstit