Oon huono bloggaaja

Siis olen ihan kamalan huono bloginpitäjä nykyään... ei ihme etten saa taaskaan yhtään lukioita (::
  Okei tän nopean postauksen idea ei ollut mikään itkeminen, vaan aattelin kertoo kuulumisia!

Joulu on ihan kohta, jonka takia en oo kauheesti kuvannut tai postaillut. Kuvia on kuitenkin tullut otettua hieman. Mun pitäis myös jatkaa kuvatarinaa :D

Olin siis 8.12 momiossa nimellä Diila, pitämässä miitissä Hämeenlinnan verkatehtaalla. Sain vasta paikanpäällä tietää, ettämeidät oltaisiin voitu häätää sieltä, mutta onneksi meidät vain käskettiin siirtymään portaiden toiseen reunaan xD sieltä siis kuvia jossain kohtaa.

Mulla alkoi tänään loma (ke 20.12) joten nyt siis mulla on aikaa postailla JEE!! Kuusi on koristeltu ja piparit leivottu. En voi vieläkään uskoa että joulu on niin lähellä :0

Saan uuden nuken jouluna, jos joku ei sitä vielä tiennyt. Malli on pullip Scarlet, jolle vaihdan s-obitsun ja siniset chipit. Nimeksi nukelle annan Eerika. Suunnitelmissa oli neidille laittaa myös uusi harmaa peruukki, joka saapui tänään postissa. Nyt väliaikaisesti uusi peruukki on Olivialla.



Heippa!!!
❤. Aamu

Kommentit

Suositut tekstit